مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 07:572022-08-19سياسي

واکنش پلیس به افزایش ترافیک یک هفته اخیر در تهران


رییس پلیس پایتخت با انتقاد از محل برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در تهران و اشاره به تاثیر آن روی ترافیک شهری گفت: ترافیک بیش از حدی که طی هفته گذشته در تهران ایجاد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ترافیک تهران طی یک هفته گذشته بازهم به موضوعی پربحث در میان پایتخت نشینان و برخی از مدیران و مسئولان شهری بدل شد؛ ترافیکی که دلیل اصلی آن برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب به ویژه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اعلام شده و تاکنون علاوه بر پلیس با انتقاد برخی از اعضای شورای شهر تهران نیز همراه شده است.

در میان این انتقادات حتی نائب رییس شورای شهر تهران از رییس جمهوری نیز خواست که شخصا به موضوع برگزاری نمایشگاه ها در نمایشگاه بین المللی ورود کند.

علت اصلی افزایش ترافیک در معابر تهران چه بود؟ در همین راستا نیز سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت وگو با ایسنا، در تشریح دلیل افزایش ترافیک شهر تهران در هفته گذشته پرداخته است.

او در این باره اظهارکرد: علت اصلی ترافیک بالای شهر تهران در هفته گذشته برگزاری نمایشگاه ساختمان، مصالح ساختمانی و مشاغل مربوط به آن بود.

متاسفانه این مسئله درحال تکرار شدن است و ما نیز به طور مکرر درباره اینکه نباید نمایشگاه های پرمخاطب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس به افزایش ترافیک یک هفته اخیر در تهران

واکنش پلیس به افزایش ترافیک یک هفته اخیر در تهران