مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 06:322022-08-19اجتماعي

اهتمام راه و شهرسازی آذربایجان غربی به ارتقای سرانه آموزشی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اهتمام این مجموعه به تکمیل پروژه های آموزشی در قالب بازآفرینی شهری در محلات کم برخوردار گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو در جریان بازدید از پروژه آموزشی احداث مدرسه 12 کلاسه جلوچاپان ارومیه اظهارداشت: این مدرسه از پیشرفت اجرایی 98 درصدی برخوردار است و با تأمین اعتبارات لازم برای سال تحصیلی پیشرو به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با توجه به دستور مقام عالی استان مبنی بر اتمام هرچه سریعتر این پروژه برای بهبود شاخص سرانه آموزشی منطقه کم برخوردار جلوچاپان، اهتمام جدی در این رابطه صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعتبار شهر ارومیه از پروژه های بازآفرینی را 20 میلیارد تومان دانست و گفت: این پروژه ها در بخش های گوناگون آموزشی، درمانی و خدماتی است که توسط راه و شهرسازی اجرا و تحویل دستگاه بهره بردار می شود.

حمزه لو با اشاره به نقش پروژه های بازآفرینی در بهبود شاخص های زندگی در محلات و سکونتگاه های مورد هدف گفت: با افتتاح و بهره برداری از پروژه های هدف گذاری شده شاخص های سلامت و آموزش در این مناطق ارتقا خواهد یافت.

گفتنی است مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری آذربایجان غربی نیز در این بازدید حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام راه و شهرسازی آذربایجان غربی به ارتقای سرانه آموزشی

اهتمام راه و شهرسازی آذربایجان غربی به ارتقای سرانه آموزشی