مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 01:072022-08-18بين الملل

احتمال انتشار رسمی دلایل تفتیش عمارت ترامپ توسط اف بی آی


یک قاضی آمریکایی گفت که تمایل دارد برخی از شواهد ارائه شده توسط وزارت دادگستری برای توجیه بازرسی از عمارت رییس جمهور سابق این کشور را منتشر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از گمانه زنی های رسانه ای و اظهارات منابع غیررسمی درباره دلیل اصلی ورود مأموران اف بی آی به عمارت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، اکنون گفته می شود که احتمال انتشار رسمی مدارک توجیه کننده این تفتیش وجود دارد.

یک قاضی آمریکایی شامگاه پنجشنبه گفت که تمایل دارد برخی از شواهد ارائه شده توسط وزارت دادگستری ایالات متحده برای توجیه بازرسی هفته گذشته از عمارت ترامپ در ایالت فلوریدا را منتشر کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، باوجود مخالفت های وزارت دادگستری، بروس راینهارت قاضی آمریکایی با اشاره به اظهارنامه قانونی که شواهدی را به عنوان دلیل تفتیش عمارت مار-ئه-لاگو بیان می کند، گفت که معتقد است بخش هایی از این سوگندنامه وجود دارد که می تواند علنی شود .

راینهارت به وزارت دادگستری آمریکا دستور داد تا نسخه اصلاح شده سوگندنامه را تا ظهر پنجشنبه به دادگاه ارائه کند، اما اظهار داشت که اگر دادستان ها با نسخه پیشنهادی او موافقت نکنند، به وزارت دادگستری این فرصت داده می شود که تجدید نظر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال انتشار رسمی دلایل تفتیش عمارت ترامپ توسط اف بی آی

احتمال انتشار رسمی دلایل تفتیش عمارت ترامپ توسط اف بی آی