مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 22:122022-08-18سياسي

راستینه: از مردم تقاضا دارم به شایعات در حوزه آب توجهی نکنند


نماینده شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از مردم برای بی توجهی به شایعات بی اساس گفت: طبق بررسی های جامعه دانشگاهی و پژوهشگران میدانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه امشب در برنامه زنده چشم انداز در شبکه جهان بین ضمن تقدیر از تلاش رسانه ها جهت تولیدات خوب در حوزه آب استان گفت: مسئولان باید تلاش کنند باصداقت کامل با مردم صحبت کنند.

نماینده شهرستان شهرکرد، بن و سامان در از چشمه کوهرنگ با 400 لیتر بر ثانیه و مابقی این نیاز از آب های زیرزمینی چاه ها تامین می شد.

زیرساخت های ضعیف بازتوزیع آب در شهرکرد باید اصلاح شود راستینه عدم پیش بینی خط پدافندی، تصفیه خانه و زیرساخت های ضعیف بازتوزیع آب را از جمله مهم ترین مشکلات در حوزه آب شهرکرد عنوان کرد و افزود: قصوری که اکنون شاهد نتایج آن هستیم قابل چشم پوشی نیست و باید با مسئولان ترک فعل کرده برخورد قانونی شود.

وی با اشاره به اینکه چشمه کوهرنگ دچار کدورت یک باره و غیرقابل پیش بینی شد، اظهار کرد: طبق بررسی های جامعه دانشگاهی و پژوهشگران میدانی، آب شدن سریع یخچال های دائمی، تغییر اقلیم، سیلاب اخیر و آلوده شدن آبخوان منجر به کدورت آبریز کوهرنگ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: از مردم تقاضا دارم به شایعات در حوزه آب توجهی نکنند

راستینه: از مردم تقاضا دارم به شایعات در حوزه آب توجهی نکنند