مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 21:472022-08-18حوادث

دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر


بزرگترین قاچاقچی شرور و مسلح مواد مخدر که عامل اصلی شهادت چند نفر از مأموران نیروی انتظامی بود در عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار مجید کریمی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در تشریح این خبر گفت: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به منظور برخورد با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور که اقدام به قاچاق مواد مخدر می کرد، مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

در ادامه مشخص شد این قاچاقچی مواد مخدر که از اشرار سابقه دار منطقه جنوب شرق کشور و یکی از سرکاروان های اصلی قاچاق مسلحانه مواد مخدر در حوزه کویر بود، در ایجاد درگیری و به شهادت رساندن تعدادی از کارکنان انتظامی کشور نیز نقش داشته و در سالیان گذشته در قاچاق چندین تن مواد مخدر از کشور افغانستان به داخل خاک جمهوری اسلامی فعالیت می کرد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در تشریح جزییات دستگیری متهم گفت: با هوشیاری و اقدامات پیچیده اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، این شرور سابقه دار طی یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر

دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر