مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 21:322022-08-18سياسي

تمدید اعتبار گذرنامه های منقضی با مهر پلیس


در خصوص گذرنامه ها توافقاتی با مقامات عراقی انجام شده تا کسانی که تاریخ اعتبار گذرنامه آنها به پایان رسیده با مهر تمدید پلیس بتوانند تردد داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری رزمایش 5 تن آل عبا و خادمین اربعین حسینی یگان های ویژه فراجا در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: برگزاری این رزمایش به منظور آماده سازی همکاران در یگان های ویژه برای خدمت رسانی بهینه به زوار اربعین و عاشقان حسینی می باشد.

فرمانده انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: بیش از 30 هزار نفر از همکاران در مرزها برای ارائه خدمات به زائران حضور خواهند داشت که 12 هزار نفر از این افراد از یگان های ویژه هستند که کار خود را از امروز شروع خواهند کرد و در مرزها مستقر می شوند.

وی تصریح داشت: همکاران در پلیس راهور و یگان ویژه برای مسائل امنیتی و تسهیل امورات شهروندان در کنار پلیس گذرنامه ، مرزبانی وسایر پلیس های تخصصی آماده ارائه خدمت رسانی زوار هستند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه پهپادها و بالگردها آماده هستند تا با ارائه اطلاعات به همکاران در امر عبور و مرور زائران تسهیل ایجاد کنند، افزود: درخصوص گذرنامه ها توافقاتی با مقامات عراق انجام شده تا کسانی که تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعتبار گذرنامه های منقضی با مهر پلیس

تمدید اعتبار گذرنامه های منقضی با مهر پلیس