مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 21:122022-08-18سياسي

آزادگان مظهر قدرت آفرینی ملت ایران اسلامی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران کشور امروز در هشتمین همایش الماس های درخشان شهرستان قرچک که در هتل سامان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل از آزادگان کمترین خدمتی است که می توانیم برای پاسداشت از آنان ابراز کنیم، جامعه ما باید در تکریم و بزرگداشت آزادگان و در انجام وظایف شان نسبت به آزادگان با جدیت تلاش کنند زیرا آزادگان مظهر قدرت ملت ایران و امنیت در جامعه هستند.

وی گفت: آزادگان عزیز شکنجه های سخت و طاقت فرسایی را تحمل کردند، نباید به چهره های ظاهری این عزیزان نگریست بلکه باید به آن مقاومت ها و ایستادگی ها و شلاق خوردن ها نگاه کرد که زیر شکنجه های سخت قرار می گرفتند.

حجت الاسلام شکری بیان کرد: ما متوجه می شویم که امنیت در جامعه و استقرار آن، رشد و تعالی آن که از انرژی هسته ای تا گسترش و بینش و آبادی جامعه را در برگرفته به برکت زحماتی است که رزمندگان و آزادگان ما کشیدند و فضا را برای خدمت به مردم باز کردند و مردم به تعالی های قابل قبولی در چهل سال، مقاومت و رو به جلو حرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت ایستادگی ملت جمهوری اسلامی ایران و به برکت مقاومت آزادگان ما در زیر شکنجه های صدام حتما باید این ملت که پایداری جمهوری اسلامی ایران است به موفقیت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان مظهر قدرت آفرینی ملت ایران اسلامی هستند

آزادگان مظهر قدرت آفرینی ملت ایران اسلامی هستند