مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 20:522022-08-18سياسي

تاکید رییس جمهور بر نقش آفرینی فعالانه تر شورای عالی جوانان


آیت الله رییسی، شورای عالی جوانان را متولی اصلی تعیین نظام مسائل جوانان دانست و بر نقش آفرینی فعالانه تر این شورا در امور جوانان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور بعد از ظهر امروز پنجشنبه در دومین جلسه شورای عالی جوانان که با حضور نمایندگان دستگاه های عضو این شورا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، جمعیت جوانان کشور را یک سرمایه ملی در مسیر رشد و توسعه کشور خواند.

رییس جمهور با اشاره به اراده جدی دولت در زمینه به کارگیری جوانان و حل مشکلات آن ها تاکید کرد: اعتماد به جوانان، همواره نتایج درخشانی را در پی داشته است و ثمره این اعتماد در مقاطع حساس و مهم انقلاب اسلامی، محسوس بوده است.

  وی با تاکید بر مسئولیت دولت در حوزه رفع دغدغه ها و مشکلات جوانان، تحصیل، اشتغال، ازدواج، مسکن و دستیابی به آینده اطمینان بخش را از مهم ترین مسائل امروز جوانان دانست و تاکید کرد که شورای عالی جوانان مکلف است با تشکیل کارگروه های اندیشه ورزی برای هر یک از این موضوعات تدبیر و چاره اندیشی کند.

رییسی با بیان اینکه ماموریت دولت در رسیدگی به مسائل جوانان با تشکیل شورای عالی جوانان تمام نمی شود، تصریح کرد: شورای عالی جوانان باید شورایی فعال و کارآمد در حل مشکلات و مرجعی مورد اعتماد برای جوانان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهور بر نقش آفرینی فعالانه تر شورای عالی جوانان

تاکید رییس جمهور بر نقش آفرینی فعالانه تر شورای عالی جوانان