مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 18:522022-08-18پزشكي

گردشگری سلامت از اولویت های وزارت بهداشت/ برنامه جذب 30 هزار پرستار را داریم


وزیر بهداشت از برنامه ریزی برای برگزاری آزمون برای 30 هزار پرستار خبر داد و گفت: برای پرستارانی که در دوران کرونا، خدمت رسانی کرده اند یک امتیاز ویژه در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سفر به شهرستان های شرق استان در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: روز گذشته با تصویب هیئت دولت، به منظور فراهم شدن امکان حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم، سقف کارانه پزشکان برداشته شد.

وی افزود: این یک مزیت بسیار مناسب برای پزشکانی است که در مناطق محروم خدمت کنند و موجب تشویق حضور افراد متخصص در مناطق محروم می شود.

دکتر عین الهی تاکید کرد: هدف وزارت بهداشت از اجرای این طرح، کمک  به ایجاد عدالت سلامت در کشور است تا مناطق محروم هم بتوانند از خدمات پزشکان خوب و متخصص  برخوردار شوند.

وی در ادامه به طرح خدمت ماندگار اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح پزشکانی که عمر خود را در راه خدمت به مناطق محروم صرف کرده اند و مورد تشویق قرار می گیرند.

دکتر عین الهی در ادامه به معرفی اجرای طرح سهمیه عمومی تخصص برای اولین بار در کشور پرداخت و گفت: بر اساس این طرح،  پزشکانی که در شهرستان هایی مانند صحنه و کنگاور مشغول خدمت هستند برای آزمون دوره تخصص از یک سهمیه ویژه برخوردار می شوند و بعد طی دوره به شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت از اولویت های وزارت بهداشت/ برنامه جذب 30 هزار پرستار را داریم

گردشگری سلامت از اولویت های وزارت بهداشت/ برنامه جذب 30 هزار پرستار را داریم