مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-18سياسي

شهدا برای اعتلای کلمه الله قیام کردند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برای امام حسین(ع) اعتلای کلمه الله مهم بود و در این راه قیام کرد گفت: شهدای ما نیز در مسیر امام حسین (ع) بودند و برای اعتلای کلمه الله قیام کردند و جنگیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در یادواره شهدای عملیات رمضان و گرامیداشت سالروز حضور سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این مراسم اظهار کرد: وقتی مردم همدان در عملیات رمضان افتخار آفریدند، دشمنان رحم نکردند و در نماز جمعه این استان 80 نفر را به شهادت رساندند که کمتر شهری در نماز جمعه چنین شهدایی تقدیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم در دفاع از افرادی سخن می گوید که در میدان حق و مقابله با باطل مبارزه می کنند گفت: افرادی می توانند در میدان مقاومت پیروز باشند که پیوند خود را با خداوند و ولایت حفظ کنند و اعتقاد به مبدا عالم و قدرت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برای امام حسین(ع) اعتلای کلمه الله مهم است و امر به معروف عدل الله است و هدف اصلی عاشورا تحقق حرف خداوند در جامعه بود افزود: شهدای ما نیز در مسیر امام حسین (ع) بودند و برای اعتلای کلمه الله قیام کردند و جنگیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا برای اعتلای کلمه الله قیام کردند

شهدا برای اعتلای کلمه الله قیام کردند