مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 18:072022-08-18سياسي

اعلام آمادگی بسیج برای کمک و تعامل با وزارت بهداشت


رییس بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اوج گیری نسبی کرونا در کشور گفت: چندین بار در جلسات مختلف و اخیراً با ارسال دو نامه به امضای رییس سازمان بسیج مستضعفین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در دیدار با رییس خوبی به مردم خدمات دهی کند، ورود کرده و به آن ها کمک می کند.

  عبدالله پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه بسیج تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه ما را در اجرای تدابیر ایشان سنگین تر می کند، لذا بسیج باید طبق فرمایشات رهبری از  نهادهای متولی در حوزه های مختلف بخصوص حوزه سلامت مطالبه گری داشته باشد.

  وی با اشاره به اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، روستایی و حاشیه ای استان گیلان افزود: خدمات ویژه حوزه سلامت در حاشیه شهر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بسیج جامعه پزشکی گیلان در مناطق حاشیه شهر در حال انجام است.

اعلام آمادگی بسیج برای کمک و تعامل با وزارت بهداشت رییس بسیج جامعه پزشکی نیز در این دیدار با قدردانی از فرمانده سپاه قدس گیلان در راستای اجرای طرح کتبی و اخیراً با ارسال دو نامه به امضای سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، اعلام آمادگی بسیج را برای کمک و تعامل با وزارت بهداشت اعلام کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی بسیج برای کمک و تعامل با وزارت بهداشت

اعلام آمادگی بسیج برای کمک و تعامل با وزارت بهداشت