مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 17:422022-08-18اقتصادي

قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیت های اقتصادی استان خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی نیازی در نخستین برنامه سفر به خراسان رضوی ضمن شنیدن دغدغه ها و پیشنهادات تشکل های بخش خصوصی در قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیت های اقتصادی گفت: - معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت در نشست هم اندیشی باصاحبان صنایع، تشکل های تولیدی و صادراتی، بهبود وضعیت تولید داخل را سرفصل برنامه های وزارت صمت اعلام کرد و گفت: به بخش خصوصی هم اعتماد و هم باور داریم و بدون همراهی و تصمیم گیری با یگدیگر، راهی برای عبور از شرایط جدید نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی نیازی در نخستین برنامه سفر به خراسان رضوی ضمن شنیدن دغدغه ها و پیشنهادات تشکل های بخش خصوصی در قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیت های اقتصادی گفت: حمایت از تولید داخل و رفع موانع اقتصادی، مهمترین اولویت وزارت صمت است و با توجه به بخشنامه های که صادر شده اگر گرهی باشد حتما باز می کنیم.

وی تصریح کرد: بپذیریم که شرایط امروز ما شرایط خاصی است و در این شرایط بنا داریم جلسات ویژه ای را برای رفع مشکلات بخش غیر دولتی اقتصاد اختصاص دهیم.

نیازی افزایش ظرفیت تولید در بسیاری ازرشته های صنعتی را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: برنامه هایی را برای حل مشکلات مربوط به حوزه بازار و تولید، تامین و حفظ واحد های موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیت های اقتصادی استان خراسان رضوی

قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیت های اقتصادی استان خراسان رضوی