مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-18سياسي

زیارت اربعین از کارهای ارزشمند بعد از حادثه کربلاست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به وقفه ایجاد شده توسط بیماری کرونا در طی دو سال گذشته در زیارت اربعین، اظهار کرد: یکی از کار های ارزشمندی که بعد از حادثه کربلا اتفاق افتاده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به وقفه ایجاد شده توسط بیماری کرونا در طی دو سال گذشته در زیارت اربعین، اظهار کرد: یکی از کار های ارزشمندی که بعد از حادثه کربلا اتفاق افتاده، زیارت اربعین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه رونق عزاداری اربعین اگر بیشتر از روز عاشورا نباشد کمتر نیست، گفت: هر کس امام حسین(ع) را در کربلا زیارت کند، خداوند را در عرش زیارت کرده است.

آیت الله خاتمی در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات انجام شده در ستاد اربعین استان اشاره کرد و افزود: دیگر استان ها از حدود سه ماه پیش در حال انجام مقدمات زیارت اربعین هستند، اگر در استان زنجان در طول این بازه زمانی اقدامی در راستای زیارت اربعین صورت نگرفته است می توانم عنوان کنم که با تاخیر دو سه ماه مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه برخی رسانه ها اعلام کرده اند که تعداد زوار زیارت اربعین امسال به 5 یا 9 میلیون نفر خواهد رسید، گفت: از ایران  ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت اربعین از کارهای ارزشمند بعد از حادثه کربلاست

زیارت اربعین از کارهای ارزشمند بعد از حادثه کربلاست