مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 16:372022-08-18پزشكي

افزایش ابتلا به سرطان پوست با تغییرات اقلیمی


به گفته متخصصان بریتانیایی، افزایش دمای تابستان که در ارتباط مستقیم با بحران تغییرات اقلیمی قرار دارد، می تواند موجب افزایش شمار مبتلایان به گونه هایی از سرطان پوست مانند ملانوما شود که به شکل بالقوه مرگبار هستند.

- دانشمندان هشدار دادند گرم تر شدن تابستان ها به دلیل تغییرات اقلیمی ممکن است موارد ابتلا به ملانوما را افزایش دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، به گفته متخصصان بریتانیایی، افزایش دمای تابستان که در ارتباط مستقیم با بحران تغییرات اقلیمی قرار دارد، می تواند موجب افزایش شمار مبتلایان به گونه هایی از سرطان پوست مانند ملانوما شود که به شکل بالقوه مرگبار هستند.

  گفتنی است بحران گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی به جایی رسیده  است که ماه گذشته در بریتانیا بالاترین دمای تاریخ این کشور، 40.

2 درجه سلسیوس ثبت شد و این در حالی است که کارشناسان عقیده دارند موج گرمای کنونی جهان یک پدیده گذرا نیست و به احتمال قوی به یک جریان معمول و همیشگی تبدیل خواهد شد.

  در همین راستا جولیا نیوتن بیشاپ ، دانشمندی بالینی که رهبری گروه تحقیقاتی بیماری ملانوما در دانشگاه لیدز را برعهده دارد می گوید : ملانوما اغلب اوقات به دلیل آفتاب سوختگی به وجود می آید و اقلیم کنونی به حدی خطرناک است که آفتاب سوختگی ناشی از نور فرابنفش بتواند ابتلا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ابتلا به سرطان پوست با تغییرات اقلیمی

افزایش ابتلا به سرطان پوست با تغییرات اقلیمی