مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 16:172022-08-18اقتصادي

اجرای افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از شهریورماه


این مصوبه در خردادماه بر اساس قانون اجرا شد اما با تأکید رییس جمهور برای رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و تفویض اختیار به هیئت امنای تأمین اجتماعی، - این مصوبه در خردادماه بر اساس قانون اجرا شد اما با تأکید رییس جمهور برای رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و تفویض اختیار به هیئت امنای تأمین اجتماعی، سایر سطوح حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه شورای عالی کار و ماده 95 قانون تأمین اجتماعی افزایش یافت.

مصوبه شورای عالی کار درباره افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب و از سوی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان تأمین اجتماعی جهت اجرا از شهریورماه امسال ابلاغ شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت وگوی تلویزیونی از افزایش سایر سطوح حقوق بازنشستگان این نهاد خبر داد و گفت: قبلاً مصوبه که در سایر سطوح برای بازنشستگان در نظر گرفته شده بود برای بازنشستگانی که تا سقف 10 میلیون تومان دریافت می کردند 10 درصد افزایش و 650 هزار تومان بود و برای بازنشستگانی که بالاتر از 10 میلیون تومان دریافت می کردند 10 درصد افزایش بود.

  وی افزود: این مصوبه در خردادماه بر اساس قانون اجرا شد اما با تأکید رییس جمهور برای رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و تفویض اختیار به هیئت امنای تأمین اجتماعی، سایر سطوح حقوق بازنشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از شهریورماه

اجرای افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از شهریورماه