مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-18اقتصادي

100 درصد واجدان شرایط گلستان تا مهرماه زیرپوشش بیمه رایگان سلامت قرار می گیرند


در راستای برنامه ریزی دولت برای حمایت از خانوارهای آسیب پذیر، تا مهرماه امسال همه واجدان شرایط استان زیرپوشش بیمه رایگان سلامت خواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، سید محمد حسینی روز پنجشنبه در نشست خبری قرارگاه خبری شهید همدانی استانداری گلستان اظهار کرد: دولت در اجرای طرح پوشش خدمات رایگان بیمه سلامت برای خانوارهای آسیب پذیر اهتمام جدی دارد و از 6 ماه گذشته تاکنون با آغاز اجرای این طرح 168 هزار نفر از ساکنان مناطق کم برخوردار و فاقد بیمه استان زیر پوشش طرح بیمه سلامت محله های کم برخوردار قرار گرفته و از خدمات آن استفاده می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان همچنین گفت: با هدف دسترسی بیشتر و بهتر بیمه شدگان استان، طی 6 ماه اخیر 240 قرارداد جدید با موسسه های ارائه خدمات درمانی استان بسته شد.

حسینی افزود: هزار و 100 موسسه درمانی در گلستان به جامعه بیش از یک میلیون و 100 هزار نفری زیرپوشش بیمه سلامت استان خدمات درمانی ارائه می دهند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات هرچه بهتر به جامعه هدف در استان، گفت: نسخه نویسی الکترونیکی توسط 100 درصد پزشکان طرف قرار داد اجرا می شود و علاوه بر این مکان انجام این کار برای 120 پزشک غیرقرارداد نیز فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد واجدان شرایط گلستان تا مهرماه زیرپوشش بیمه رایگان سلامت قرار می گیرند

100 درصد واجدان شرایط گلستان تا مهرماه زیرپوشش بیمه رایگان سلامت قرار می گیرند