مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-18اقتصادي

نقش آفرینی صندوق های سرمایه گذاری در توسعه منطقه ای و استانی


سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مسیر جهش اقتصادی و رونق تولید اشتغال آفرین، رسانه ها باید به تقویت سرمایه های اجتماعی نگاه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر محمدهادی زاهدی وفا در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با اشاره به وظایف اقتصادی، اجتماعی و حمایتی وزارت کار اظهار داشت: به عنوان اجتماعی ترین وزارتخانه کشور، با گستردگی وظایف و خدمات مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه بازسازی سرمایه اجتماعی می تواند به تحول اقتصادی کمک کند، گفت: تضعیف سرمایه اجتماعی، به ناکارآمدی سیاست های دولت منجر می شود و در این میان خبرنگاران می توانند رابطه سیاست های اقتصادی و سرمایه اجتماعی را تقویت کنند.

سرپرست وزارت کار با اشاره به افزایش امید به زندگی پس از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه ما در یک مسیر در حال پیشروی هستیم و بخش عمده مسئولیت امیدآفرینی بر عهده اصحاب رسانه است.

زاهدی وفا بیان کرد: اهمیت کار رسانه ای بر همگان روشن است و خبرنگاران هم باید با شناخت رسالت خود به رفع مشکلات مردم و تسهیل روند توسعه کشور کمک کنند.

سرپرست وزارت کار با بیان اینکه باید از همه ظرفیت های کشور برای جهش اقتصادی و عبور از این مشکلات بهره بگیریم، افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی صندوق های سرمایه گذاری در توسعه منطقه ای و استانی

نقش آفرینی صندوق های سرمایه گذاری در توسعه منطقه ای و استانی