مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-18سياسي

قرارگاه سلامت و جوانی جمعیت در وزارت بهداشت تشکیل شده است


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: قرارگاه سلامت و جوانی جمعیت به ریاست وزیر بهداشت و با عضویت نمایندگان مجلس و دیگر اعضا شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، یونس پناهی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک  اظهار کرد: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و در راس آنها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

  وی تصریح کرد: امروز شاهدیم بسیاری از کشورها با صرف هزینه های هنگفت برای امنیت نتوانسته اند به  میزانی که در جمهوری اسلامی امنیت وجود دارد، دست پیدا کنند.

  معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بیان کرد: پیشرفت ایران در عرصه پزشکی که یکی از برکات انقلاب اسلامی است، به حد و اندازه ای رسیده که بیماران برای مداوای خود از کشورهای منطقه به ایران سفر و از تجارب پزشکان ایرانی برای درمان بیماری خود بهره گیری می کنند.

رییس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی گفت: نه تنها در حوزه درمان بلکه در بخش آموزش نیز امروز نمایندگانی از ایران در حوزه آموزش به عنوان نمایندگان نماد علمی کشوربه کشورهای دیگر اعزام می شوند که از افتخارات نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه سلامت و جوانی جمعیت در وزارت بهداشت تشکیل شده است

قرارگاه سلامت و جوانی جمعیت در وزارت بهداشت تشکیل شده است