مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-18سياسي

حضور کاروان نذر آب در سرداران نهبندان


سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امسال کاروان نذر آب 5 در بخش سرداران شهرستان نهبندان با حضور جمعیت احمر استان گلستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی صبح امروز به خبرنگاران گفت: اجرای طرح هایی مانند نذر آب در کنار اساس نامه اصلی هلال احمر که تسکین آلام بشری و کمک به هم نوع است، آمادگی بیشتر و پاسخ گویی درست به حوادث را تقویت می کند.

کاوسی با اشاره به اینکه امسال کاروان نذر آب 5 در بخش سرداران نهبندان اجرا می شود، افزود: تمامی امور باید برنامه محور انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی از وظایف و تعهدات هلال احمر است، بیان کرد: باید در طرح نذر آب 5 گروه های جهادی را در جهت اهداف پیشگیرانه نیز به میدان آوریم.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در ادامه یادآور شد: شهریور ماه سال گذشته کاروان های نذر آب4، از استان های زنجان و قزوین به پشتیبانی چهارمحال بختیاری و خراسان شمالی وارد خراسان جنوبی شده و به مردم مناطق محروم شهرستان های درمیان و نهبندان خدمات رسانی کردند.

وی در پایان بیان داشت: در مدت حضور این کاروان ها از 17 تا 25 شهریور، در مجموع 2 هزار و 525 خانوار از خدماتی همچون توزیع 800 بسته معیشتی، 720 بسته بهداشتی، 4 هزار ماسک، 440 بسته لوازم ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کاروان نذر آب در سرداران نهبندان

حضور کاروان نذر آب در سرداران نهبندان