مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-18سياسي

سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستم های اطلاعاتی منصوب شد


با حکم دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دکتر امید طیاری به عنوان سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستم های اطلاعاتی شرکت مس منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، کتر علی رستمی عصر دیروز  (26 مردادماه 1401) در مراسم تودیع محراب احمدیان معاون پیشین و معارفه امید طیاری معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و سیستم های اطلاعاتی که با حضور معاونان و مدیران ستاد  و مدیران مجتمع مس گفت: انتظار داریم به خانواده های این عزیزان که همه ما آرامش کنونی را مدیون شان هستیم توجه بیشتری شود.

بیانیه گام دوم انقلاب باید محور تحول در منابع انسانی باشد دکتر رستمی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب، تصریح کرد: مجتمع ها و شرکت های تابعه باید در همه فعالیت ها از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی شرکت مس بیشتر استفاده کرده و  در راستای گام دوم انقلاب پرشتاب حرکت کنند.

مدیر عامل شرکت مس در ادامه بر اهمیت موضوع سازمان یادگیرنده تاکید کرد و گفت:  در تصمیم گیری های مدیران توسعه تکنولوژی شرکت مورد بازنگری قرار گیرد و تبدیل به سازمان یادگیرنده در امر تکنولوژی ها و دانش جدید شویم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به ایمنی و بهداشت محیط کار و الزامات محیط زیستی، افزود: اینها کلمات ارزشمندی است و نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستم های اطلاعاتی منصوب شد

سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستم های اطلاعاتی منصوب شد