مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-18سياسي

دفاع مقدس الگوی مناسب مردمی کردن پیشرفت در گام دوم انقلاب است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی دفاع مقدس را الگوی مناسب مردمی کردن پیشرفت در گام دوم انقلاب دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست بررسی مداخل دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: مردمی کردن دفاع مقدس یکی از ابتکارات مهم حضرت امام (ره) بود و بسیج مردمی توانست بزرگترین حماسه را رقم بزند و مردم در پیشبرد دفاع مقدس جایگاه خود را پیدا کردند و امروز در گام دوم باید مردم در پیشبرد اهداف انقلاب نقش آفرینی کنند.

وی افزود: دفاع مقدس علاوه بر اینکه انقلاب اسلامی را به تثبیت رساند موجب حکمفرما کردن امنیت در کشور شد و لذا دفاع مقدس نقطه قوت و برجسته ملت ایران است و دشمن از این جهت به آن حمله می کند، چراکه تخریب و زیرسوال بردن نقاط قوت در انقلاب از اهداف دشمن در جنگ شناختی است.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه پیاده سازی الگوی دفاع مقدس در همه بخش ها مهمترین نیاز گام دوم انقلاب است، گفت: نقش آفرینی مردم در بخش های مختلف تحول آفرین است و دفاع مقدس الگوی کارآمد در این راستا است و پژوهش در دفاع مقدس که به نظریه پردازی و گفتمان سازی منجر شود باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: پژوهش در دفاع مقدس علاوه بر اینکه از تحریف و فراموشی آن جلوگیری می کند موجب عملیاتی شدن این الگو برای نسل جوان خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس الگوی مناسب مردمی کردن پیشرفت در گام دوم انقلاب است

دفاع مقدس الگوی مناسب مردمی کردن پیشرفت در گام دوم انقلاب است