مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-18اقتصادي

معافیت مالیاتی اوراق بهادار شبکه بانکی اجرایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان امور مالیاتی امروز بخشنامه ای با موضوع شمول حکم تبصره (1) ماده (143) مکرر قانون مالیات های مستقیم نسبت به اوراق صکوک و تمامی اوراق بهاداری که در چهارچوب قوانین و بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی .

- یک هفته پس از نشست مشترک رییس کل بانک مرکزی با رؤسای سازمان امور مالیاتی و سازمان بورس و اوراق بهادار برای معافیت مالیاتی انواع اوراق منتشره بانکی، بخشنامه مربوطه از سوی رییس کل سازمان امور مالیاتی ابلاغ گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان امور مالیاتی امروز بخشنامه ای با موضوع شمول حکم تبصره (1) ماده (143) مکرر قانون مالیات های مستقیم نسبت به اوراق صکوک و تمامی اوراق بهاداری که در چهارچوب قوانین و بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه تصریح شده است: درآمد اشخاص حقوقی بابت سرمایه گذاری در اوراق صکوک و تمامی اوراق بهاداری که در چهارچوب قوانین و بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود، از جمله اوراق گواهی سپرده بانکی به موجب حکم تبصره (1) ماده (143) مکرر قانون مالیات های مستقیم مشمول مالیات به نرخ صفر هستند گفتنی است در جلسه ای که شامگاه 19 مردادماه به میزبانی رییس کل بانک مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیاتی اوراق بهادار شبکه بانکی اجرایی شد

معافیت مالیاتی اوراق بهادار شبکه بانکی اجرایی شد