مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-18اقتصادي

راه اندازی خط تولید مجتمع دخانیات خوی در کمتر از 2 هفته


مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به راه اندازی خط تولید مجتمع دخانیات خوی در کمتر از 2 هفته اشاره کرد.

- اخبار شرکت ها: محمد شیخان در ادامه سفر خود به استان آذربایجان غربی بعدازظهر دیروز در مجتمع تولیدی دخانیات شهرستان خوی حضور یافت و با بیان اینکه شهرستان خوی یادآور چهره های تاریخ ساز و نام آوری همچون پوریای ولی و شمس تبریزی است، گفت: این نشان می دهد که خوی می تواند تاریخ ساز  و تمدن ساز باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان خوی یکی از شهرستان های پایه صنعت دخانیات است، افزود: شهرستان خوی در زنجیره اول صنعت دخانیات که بخش کشاورزی است، ریشه اساسی و عمیق دارد اما متاسفانه عده ای با سیاست های غلط این حلقه اول صنعت دخانیات را نابود کردند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با تاکید بر اینکه پیام اول حضور ما در شهرستان خوی حمایت از تولید، اشتغال و کشاورزی شما عزیزان است، خطاب به کشاورزان منطقه گفت: شما که تا دیروز توتون باسما را در این شهرستان کشت می کردید، متاسفانه عده ای به دلیل منفعت طلبی و سودجویی سفره شما را غارت کردند اما ما امروز در کنار شماییم و با افتخار از شما حمایت می کنیم.

شیخان با شاره به تعطیلی خط تولید کارخانه مانیپولاسیون شهرستان خوی گفت: این کارخانه به تنهایی ظرفیت اشتغال 200 نفر را دارد و لازمه فعال سازی و احیاء ظرفیت اشتغال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط تولید مجتمع دخانیات خوی در کمتر از 2 هفته

راه اندازی خط تولید مجتمع دخانیات خوی در کمتر از 2 هفته