مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:422022-08-18سياسي

برگزاری برنامه های فرهنگی در 40 مجموعه آموزشی کشور ویژه دانشجویان


معاون فرهنگی، سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه های کشور گفت: برنامه های مختلفی با کمک دفاتر نهاد رهبری و وزارت علوم در 40 مجموعه مختلف در طول تابستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام مهدی فاطمی پور، معاون فرهنگی، سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه های کشور، امروز در آیین افتتاح طرح ملی حامیم که صبح امروز در بین فعالین فرهنگی دانشگاه ها برقرار کنیم تا مهارت افزایی داشته باشیم تا با آمادگی وارد سال تحصیلی جدید شویم.

همچنین حجت الاسلام امیر ابراهیم زاده، رییس نهاد رهبری در دانشگاه های استان البرز در ادامه به اجرای طرح حامیم در دانشگاه های استان اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرصت دادن به جوانان برای رشد آن ها و نیز تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح حامیم مخفف حلقه های میانی و اشاره به حامیم در قرآن است، عنوان کرد: هدف مهم این طرح توانمندسازی علمی، فرهنگی، مهارتی، سیاسی، آموزشی و پرورشی دانشجویان است.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با بیان اینکه شناخت و افزایش معرفت تاریخی- سیاسی و مبنایی انقلاب، آشنایی با مباحث تشکیلاتی، بررسی تحولات منطقه و جهان، آموزش اندیشه اسلامی و قرآنی، اندیشه مقام معظم رهبری، خط امام(ره)، مناظره دانشجویی، تحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های فرهنگی در 40 مجموعه آموزشی کشور ویژه دانشجویان

برگزاری برنامه های فرهنگی در 40 مجموعه آموزشی کشور ویژه دانشجویان