مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-18سياسي

خبر خوب برای البرز نشینان/بیمارستان 500 تخت خوابه جانمایی و احداث می شود


در راستای سفر رییس جمهور به استان، مجوز ساخت یک بیمارستان 500 تختی جنرال در استان دریافت شده که بزودی جانمایی و اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبیین و تأکید در راستای رسالت و اهداف چهارشنبه های جهادی، افزود: مجموعه درخواست ها و مطالبات مردم در میز خدمت چهارشنبه های جهادی باید در سریع ترین زمان ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

وی ادامه داد: این قرارگاه، انگیزه و اهتمام بیشتری را در مدیران ایجاد کرده تا با کار جهادی در اسرع وقت به حل مشکلات مردم بویژه در محله های کم برخوردار استان بپردازند.

عبداللهی گفت: بر این اساس تاکنون به طور مثال طی تعامل ویژه مدیران مربوطه بعد از دو دهه انتظار، جاده قزلحصار تعریض و ایمن سازی شد.

وی به رفع معضلات مردم در راستای ارتقاء احساس رضایت و امید در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: همچنین مشکل دیرینه آب شرب محله سهرابیه حل شد، بسیاری از مطالبات مردم در خصوص روشنایی معابر رسیدگی شد.

عبداللهی گفت: بسیاری از اردوگاه های ماده 16 استان راه اندازی شده اند و بیش از هزار و 400 معتاد متجاهر جمع آوری شدند و در حال ساماندهی و درمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای البرز نشینان/بیمارستان 500 تخت خوابه جانمایی و احداث می شود

خبر خوب برای البرز نشینان/بیمارستان 500 تخت خوابه جانمایی و احداث می شود