مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-18سياسي

نقش دولت سیزدهم در استرداد اموال بابک زنجانی


وکیل مدافع بابک زنجانی در ارتباط با اموال موکلش و استرداد و انتقال این اموال به داخل کشور گفت: این اتفاقات خوب با توجه به فراهم شدن بستر مناسب و براساس همکاری دولت سیزدهم و سازمان اطلاعات سپاه رقم خورده که این شرایط در دولت قبل فراهم نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رسول کوهپایه زاده در رابطه با اظهارات اخیر سخنگوی قوه قضاییه در ارتباط با اموال موکل( بابک زنجانی) و استرداد و انتقال این اموال به داخل کشور که گفته شد اقدامات بسیار خوبی در این خصوص انجام شده و از متولیان امر که با دقت و سرعت و صحت در این رابطه عمل کرده اند، قدر دانی بعمل امد، گفت: این اتفاقات خوب با توجه به فراهم شدن بستر مناسب و براساس همکاری دولت سیزدهم و سازمان اطلاعات سپاه رقم خورده که این شرایط در دولت قبل فراهم نبود.

وی افزود: موکل با اراده و رضایت کامل با توجه به برداشته شدن برخی از موانع نسبت به پرداخت وجوه و انتقال اموال مربوطه اقدام کرده و گام های مهم و موثری در این خصوص برداشته شده است و امیدواریم در آینده نزدیک خبرهای مثبت وخوشایندی در این رابطه اعلام شود.

بر اساس این گزارش، اواخر سال 1392 بازداشت سرمایه دار جنجالی به نام بابک زنجانی از سوی حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی پیشین قوه قضاییه اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دولت سیزدهم در استرداد اموال بابک زنجانی

نقش دولت سیزدهم در استرداد اموال بابک زنجانی