مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-18حوادث

21 فقره سرقت در بیرجند کشف شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند یک سارق را دستگیر و 21 فقره سرقت محتویات داخل خودرو را کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار فرشید گفت: با وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار فرشید بیان کرد: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد، اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 21 فقره سرقت محتویات داخل خودرو نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان این که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی از سوی افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/4905


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 فقره سرقت در بیرجند کشف شد

21 فقره سرقت در بیرجند کشف شد