مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-18سياسي

چرا دادگاه، دهباشی را محکوم کرد؟


آقای دهباشی خود کاملاً آگاه است که موضوع چیست، ولی متأسفانه مخاطبین خود را ناآگاه فرض کرده و مطالب مغشوش و خلاف واقع را منتشر می کند.

ایشان مدام و مکرراً به رأی منع تعقیب خود که در یک دادگاه دیگر صادر شده است، - استناد و اشاره می کند، ولی هیچ اشاره ای به علت منع تعقیب خود نمی کند.

وکیل خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین احمد خمینی به اظهارات دهباشی درباره رای دادگاهش پاسخ داد.

رسول آرامش در گفتگو با ایسنا در پاسخ به اظهارات حسین دهباشی و محکومیتش در دادگاه به دلیل شکایت اعضای خانواده حضرت امام (ره) از او، اظهار کرد: دادگاهی که به شکایت مؤسسه نشر آثار امام (ره) رسیدگی می کرده، شاکی را فاقد سمت شناخته و قرار منع تعقیب صادر کرده و دادگاهی که به شکایت اعضای خانواده حضرت امام (ره) رسیدگی می کرده است، شاکی را ذیحق دانسته و به شکایت رسیدگی کرده و او را به اتهام نشر اکاذیب محکوم کرده است.

متن گفت وگوی ایسنا با رسول آرامش وکیل خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین احمد خمینی به شرح زیر است:اخیراً آقای حسین دهباشی در مورد توییتی که راجع به علت مرگ مرحوم سیداحمد خمینی منتشر کرده بود، اعلام کرده است که قبلاً رأی قطعی منع تعقیب راجع به او صادر شده بود، ولی در کمال تعجب بابت همان اتهام مجدداً شکایت شده و اکنون به 6 ماه حبس محکوم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دادگاه، دهباشی را محکوم کرد؟

چرا دادگاه، دهباشی را محکوم کرد؟