مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-18سياسي

کاوه مدنی کیست و چرا غربی ها به او بها می دهند؟


با انتشار خبر انتصاب کاوه مدنی به ریاست موسسه آب، محیط زیست و سلامت دانشگاه سازمان ملل متحد، سوالاتی درباره چرایی این انتصاب مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، روز گذشته بود که با حکم معاون سازمان ملل متحد، کاوه مدنی، به عنوان رییس موسسه آب، محیط زیست و سلامت دانشگاه سازمان ملل متحد معرفی شد.

با شنیدن خبر دستیابی یک ایرانی به چنین مقامی، ممکن است در وهله اول تمامی ایرانیان خُرسند شوند، اما سوال اصلی این است که چرا ممکن است ایرانیان از دستیابی یک ایرانی به چنین مقامی خشنود نشوند و سوال اساسی دیگر این است که کاوه مدنی کیست و چرا کشورهای غربی و سازمان ملل متحد که تحت نفوذ این کشورها است، به او تا این حد بها می دهند؟ بعد از بازداشت شماری از متهمان جاسوسی از مراکز نظامی (در پوشش فعالیت های محیط زیستی) در اواسط زمستان 96، کاوه مدنی، معاون عیسی کلانتری رییس وقت سازمان حفاظت از محیط زیست نیز برای مدتی کوتاه بازداشت شد.

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان وقت تهران، در 21 بهمن 96، در توضیح این بازداشت ها گفته بود: متهمان پرونده با هدایت افسران اطلاعاتی سیا و موساد مأموریت های سه گانه ای را شامل موضوعات زیست محیطی، نفوذ در جامعه علمی ایران و جمع آوری اطلاعات از اماکن حساس و حیاتی کشور از جمله پایگاه های موشکی، دنبال می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاوه مدنی کیست و چرا غربی ها به او بها می دهند؟

کاوه مدنی کیست و چرا غربی ها به او بها می دهند؟