مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-18سياسي

طرح انتخاب مدیران و کارکنان جهادی در همه دستگاه ها اجرایی شود


معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به طرح انتخاب مدیران و کارکنان جهادی و حضور در منازل آن ها در فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان  اظهار داشت: از بهترین کارهایی که پیوند دلی می تواند بین فرمانده و زیر مجموعه ایجاد کند همین بازدیدها و سرکشی از خانواده های کارکنان است.

وی افزود: معتقدم فرماندهی موفق است که با نیروهای تحت امرخودش زندگی کند به طوری که از مشکلات و درد و رنج و یا خدای ناکرده از بیماری اعضای و شلوغی کارهایش حواسش به خانواده زیرمجموعه خودش باشد و به آنان سرکشی کند و این همان چیزی است که پلیس ما را با پلیس سایر کشورهای دنیا متمایز می کند.

جان نثاری با بیان اینکه در درون پلیس سایر کشورهای دنیا این گونه کارها مطرح نیست، بیان کرد: ولی در اینجا فرمانده پلیس با کسی که زیر نظرش کار می کند در یک نقطه با او و همسرش برادر می شوند، این ارزش های دینی و حاکمیتی ما و فرق بزرگ ما با پلیس کشورهای دنیا است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: لازم می دانم از جانب استاندار و مسؤولان رده اول استان از کسانی که برای امنیت این مرز و بوم جان فشانی می کنند و هم از خانواده آن ها صمیمانه تشکر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتخاب مدیران و کارکنان جهادی در همه دستگاه ها اجرایی شود

طرح انتخاب مدیران و کارکنان جهادی در همه دستگاه ها اجرایی شود