مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-18سياسي

فرونشست های معابر یزد نیازمند بررسی سریع و دقیق کارشناسی است


رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: علارغم اطلاع رسانی شهرداری در زمینه سیل اخیر و احتمال فرونشست های مختلف، دستگاه های متولی دیگری نیز در این موضوع دخیل بودند که متاسفانه بصورت جدی پیگیری نکردند و موجب فرونشست های متعدد در سطح شهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد علی اعتباری، در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورا با اشاره به فرونشست های متعدد در سطح شهر و گلایه شهروندان از این موضوع، از شهرداری خواست تا در نشست با دستگاه های مرتبط، این معضل پیگیری و رفع شود.

وی با بیان این که بسیاری از شهروندان این فرونشست ها را مربوط به شهرداری میدانند در صورتی که اینگونه نیست افزود: علارغم اطلاع رسانی شهرداری در زمینه سیل اخیر و احتمال فرونشست های مختلف، دستگاه های متولی دیگری نیز در این موضوع دخیل بودند که متاسفانه بصورت جدی پیگیری نکردند و موجب فرونشست های متعدد در سطح شهر شد.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد از شهردار خواست تا کارگروه هایی را با حضور دستگاه های متولی تشکیل دهد و وظایف دستگاه ها مشخص شده تا ضمن رفع این معضل، دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در سطح شهر نباشیم.

اعتباری خاطرنشان کرد: شهرداری با تمام توان در حال مرمت و بازسازی معابر و ساختمان های آسیب دیده در سیل اخیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست های معابر یزد نیازمند بررسی سریع و دقیق کارشناسی است

فرونشست های معابر یزد نیازمند بررسی سریع و دقیق کارشناسی است