مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-18سياسي

سند تحول دولت مردمی فضای جامعه را برای مطالبه گری تهییج می کند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: سند تحول دولت مردمی فضای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را برای مطالبه گری تهییج می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد فرشکاران ظهر امروز در سمینار تبیین سند تحول دولت مردمی دولت سیزدهم اظهار کرد: این سند می خواهد با احاطه کامل بر همه علوم در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوها و الگوواره ها را درک و مشکلات را احصاء کند تا متغیرها را کنار هم چیده و مدل مشخصی از توسعه ارائه دهد.

وی افزود: در دهه های گذشته اسناد مختلفی تدوین شده و از بابت قوانین بالادستی، سیاست های نظام و قوانین توسعه ای کمبودی وجود ندارد؛ در واقع ابزار کار کاملا مهیا است اما در اینکه چرا توسعه اتفاق نمی افتد باید عمیقا تامل شود.

فرشکاران تصریح کرد: با لحاظ تمام متغیرها و موانع و دام هایی که در مسیر توسعه پایدار کشور وجود دارد، یکی از ارکان مهم این توسعه بعد از قوانین و مقررات، اجرا است که در حیطه قوه مجریه به مفهوم دولت قرار دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اذعان داشت: دستیابی به اهداف توسعه مورد نظر سند تحول دولت مردمی به مفهوم خوداتکایی و و امکان رصد خدمات دولتی توسط مردم بیش از همه خودنمایی می کند و جامعه خود بخود در مسیر تحول قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول دولت مردمی فضای جامعه را برای مطالبه گری تهییج می کند

سند تحول دولت مردمی فضای جامعه را برای مطالبه گری تهییج می کند