مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-18سياسي

استقبال اصحاب رسانه از جلسه صمیمی با رییس قوه قضاییه


حضور همه طیف های سیاسی در دیدار رییس قوه قضاییه با اصحاب رسانه در کنار یکدیگر بسیار جالب بود خبرنگار روزنامه اعتماد گفت: بررسی ما در روزنامه اعتماد نشان می دهد بازتاب های رسانه ای قابل توجه و غیر قابل پیش بینی در فضای رسانه ها از این رویداد منعکس شده است که نشان دهنده عملکرد قابل توجه و ارزشمند قوه قضاییه است.

مهدی بیک اوغلی پیرامون نشست اصحاب رسانه با رییس قوه قضاییه گفت: برگزاری نشست و دیدار با اصحاب رسانه از سوی قوه قضاییه یکی از رویکردهای ارزشمندی است که در طی این مدت به اجرا گذاشته شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: محتواهایی که در این نشست مطرح شد که محور آن تحولات دستگاه قضایی بود و این بیانگر حرکتی ارزشمند و با اهمیت در راستای اجرای وظایف و رویکردهای جدید قوه قضاییه است.

این فعال رسانه تاکید کرد: در این نشست از همه طیف های سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و همچنین مستقل در کنار یکدیگر حضور داشتند که نکته بسیاری جالبی بود.

این روزنامه نگار بر ارتباط دو طرفه میان قوه قضاییه و رسانه ها اشاره و افزود: ارتباط با رسانه ها از سوی دستگاه قضایی قطعاً ارزشمند بوده و فضا را برای بازخوردهای مناسب و انعکاس تغییرات در جهت رشد و توسعه جامعه فراهم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال اصحاب رسانه از جلسه صمیمی با رییس قوه قضاییه

استقبال اصحاب رسانه از جلسه صمیمی با رییس قوه قضاییه