مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-18ورزشي

سریال خشکاندن درختان در پایتخت/ خشکاندن و قطع 187 درخت در مجموعه ورزشی انقلاب


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس بررسی های انجام شده در سال 98 تعداد 130 اصله درخت مجموعه انقلاب خشک شده و 57 درخت نیز قطع شده که مجموع آنها 187 درخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب تهران گفت: متاسفانه جریان اخبار قطع درختان در شرایطی که با کمبود فضای سبز کارآمد مواجه هستیم، ناراحت کننده است؛ به ویژه اگر درختان قدیمی و با ارزش اکولوژیک، به دلایل مختلف در معرض آسیب خشکاندن و قطع قرار بگیرند.

وی افزود: تعدادی از درختان مجموعه انقلاب طی سالهای گذشته خشکانده و قطع شده اما هیچکس تاکنون پیگیر آن نشده است ! و مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند موضوع را پیگیری و نتیجه را به آنها اعلام نماید.

پیرهادی تعداد درختان این مجموعه در سال 98 را 19 هزار و 524 اصله درخت عنوان کرد و افزود: این تعداد درخت در حال حاضر به 19 هزار و 325 درخت کاهش یافته است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران افزود: براساس بررسی های انجام شده در سال 98 تعداد 130 اصله درخت این مجموعه خشک شده و 57 درخت نیز قطع شده که مجموع آنها 187 درخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال خشکاندن درختان در پایتخت/ خشکاندن و قطع 187 درخت در مجموعه ورزشی انقلاب

سریال خشکاندن درختان در پایتخت/ خشکاندن و قطع 187 درخت در مجموعه ورزشی انقلاب