مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-18سياسي

40 نفر در هرمزگان در آزمون میانجی گری قوه قضاییه شرکت کردند


در نتیجه برگزاری آزمون از میان حدود 70 نفر متقاضی میانجیگری پس از طی مراحل کارآموزی و گزینش های لازم امروز حدود 40 نفر موفق شدند در آزمون نهایی شرکت کنند که در صورت قبولی پروانه آنها صادر و در سراسر استان مشغول به کار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رییس کل دادگستری هرمزگان از روند برگزاری آزمون میانجیگری برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در نتیجه برگزاری این آزمون از میان حدود 70 نفر متقاضی میانجیگری پس از طی مراحل کارآموزی و گزینش های لازم امروز حدود 40 نفر موفق شدند در آزمون نهایی شرکت کنند که در صورت قبولی پروانه آنها صادر و در سراسر استان مشغول به کار خواهند شد.

قهرمانی تصریح کرد: نهاد میانجیگری در راستای اجرای مفاد 82 تا 84 قانون آیین دادرسی کیفری پیش بینی شده است که بر اساس آن اشخاص و موسسات می توانند در جرایم سبک با اجازه مقام قضایی به عنوان میانجیگر ورود کنند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: افراد و مؤسسات مشمول این قانون می توانند در راستای اخذ رضایت شاکی و ایجاد توافق برای جبران خسارات اقدام کنند و در صورت تحقق این موضوع پس از ارجاع مجدد پرونده به مقام قضایی، قرار موقوفی تعقیب یا تعلیق تعقیب صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 نفر در هرمزگان در آزمون میانجی گری قوه قضاییه شرکت کردند

40 نفر در هرمزگان در آزمون میانجی گری قوه قضاییه شرکت کردند