مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-18سياسي

بسیج دانشجویی داعیه دار علمداری بیانیه گام دوم انقلاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان قم که در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد، - مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قم گفت: علمداری گام دوم انقلاب به فرمایش رهبر معظم انقلاب بر عهده جوانان انقلابی گذاشته شده که بسیج دانشجویی و طلاب به عنوان یک تشکل انقلابی داعیه دار این پرچم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان قم که در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد، فلسفه وجودی بسیج دانشجویی را در فرمان تشکیل آن توسط امام راحل معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد حکومت اسلامی و هسته های مقاومت بعد از پایان جنگ از دغدغه های امام راحل بوده عنوان کرد: رسالت بسیج دانشجویی و طلاب در حقیقت این مهم است و رسالت انبیای گذشته از هبوط حضرت آدم تا کنون برمبنای ایجاد حکومت اسلامی بوده است.

مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قم، روزگار کنونی را عصر رویارویی نبرد فرهنگی سیاسی و تبلیغاتی دانست و اضافه کرد: در این جنگ که یک طرف جبهه استکبار و در طرف دیگر نظام انقلاب اسلامی است، دشمن با تمام ابزار خود وارد عمل شده و مقابله توسط طلاب و دانشجویان بسیجی عملی شایسته و ستودنی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی داعیه دار علمداری بیانیه گام دوم انقلاب است

بسیج دانشجویی داعیه دار علمداری بیانیه گام دوم انقلاب است