مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-18سياسي

موزه نقشه تهران میزبان روایت تاریخی محله ارگ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این نشست که عصر روز چهارشنبه بیست وششم مردادماه برگزار شد، داریوش شهبازی با تاکید بر اهمیت شناخت تاریخ و تاثیر آن بر میزان علاقه مندی به فرهنگ و جامعه یک شهر، - نشست تخصصی محله های تهران در عصر قجر با حضور علاقه مندان و سخنرانی داریوش شهبازی تاریخ پژوه و مهرشاد کاظمی رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران به همت موزه ی نقشه برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این نشست که عصر روز چهارشنبه بیست وششم مردادماه برگزار شد، داریوش شهبازی با تاکید بر اهمیت شناخت تاریخ و تاثیر آن بر میزان علاقه مندی به فرهنگ و جامعه یک شهر، اظهار کرد: در کشور های توسعه یافته به طور دائم تلاش می شود تا به میزان دانش یک جامعه به ویژه در حوزه تاریخ افزوده شود چرا که هرچه میزان آگاهی از گذشته یک سرزمین و فرهنگ آن، بیشتر باشد علاقه مندی به آن افزایش پیدا می کند از این رو برگزاری نشست های شناخت شهر تهران را باید گامی ارزشمند دانست.

این تاریخ پژوه در ادامه با معرفی تاریخ محله ارگ به معرفی یکی از مهم ترین محله های تهران پرداخت و تصاویری از نقشه های آن زمان را نشان داد.

در ادامه این نشست مهرشاد کاظمی رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران با ابراز خرسندی از برپایی نشست های تخصصی تهران شناسی در مکان های مرتبط همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه نقشه تهران میزبان روایت تاریخی محله ارگ شد

موزه نقشه تهران میزبان روایت تاریخی محله ارگ شد