مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-18سياسي

پایبندی به ارزش های دینی رمز ایستادگی آزادگان در دوران اسارت بود


توکل بر خدا و پایبندی به ارزش های دینی رمز موفقیت و ایستادگی آزادگان در دوران اسارت بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا مهدی صبح امروز در دیدار با آزاده سهراب تهمتن به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با بیان اینکه  رشادت های آزادگان در 8 سال دفاع مقدس در اسارت، ستودنی است، اظهار کرد: آزادگان در دوران اسارت پیام عزتمندی و اقتدار ایران اسلامی را به تمامی جهان مخابره کردند.

 وی افزود: آزادگان با حریت و منش های انقلاب و مرام امام راحل(ره) بیعت خویش را انجام داده و دشمن کینه توز و تا بن دندان مسلح را تسلیم خویش کرده و آزادگی را به جهانیان آموختند و در این راه پای در مسیر مقتدای خویش حضرت امام حسین(ع) قرار دادند.

فرمانه سپاه ساوه ادامه داد: سال ها از بازگشت غیور مردان ایران اسلامی می گذرد که باید همه ملت به ویژه جوانان توجه داشته باشند که  شکوفایی این انقلاب به آسانی به دست نیامده، بلکه شجاعت ها و رشادت های زیادی انجام شده تا امروز وارث چنین نظامی باشیم و باید خود را مدیون شهدا، آزادگان و جانبازان بدانیم و برای سربلندی شهدا و جانبازان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

مهدی با اشاره به این که توکل بر خدا و پایبندی به ارزش های دینی رمز موفقیت آزادگان در دوران اسارت بوده است، خاطر نشان کرد: می توان از خاطرات عبرت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبندی به ارزش های دینی رمز ایستادگی آزادگان در دوران اسارت بود

پایبندی به ارزش های دینی رمز ایستادگی آزادگان در دوران اسارت بود