مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-18اقتصادي

سرانجام بیمه رانندگان تاکسی/ راه انداز اپ نظارت والدین بر سرویس مدارس


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور توضیحاتی در باره سرانجام بیمه رانندگان تاکسی، فعالیت سامانه سپند، نوسازی تاکسی ها و خدمات ویژه به رانندگان تاکسی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در مراسم سی و نهمین مجمع اتحادیه تاکسیرانی های شهر تهران و دومین مجمع اتحادیه سازمان های حمل و نقل بار شهرداری های کشور، اظهار داشت: برای نخستین بار مجمع تلفیقی در حوزه تاکسی ها برگزار شده و قرار است هم اندیشی در جهت مدیریت بهتر و خدمات گسترده تر تاکسیرانی داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه نوسازی تاکسی ها گرفتاری هایی پیش آمده و بارها بیشتر بر روی دوش رانندگان افتاده است در صورتی که قبلا تسهیلات بیشتر به رانندگان ارائه می شد و قیمت خودرو هم مناسب بود، ولی با اتفاقات غیرمنتظره طی دو سال گذشته مواجه شده ایم.

ضامنی بیان داشت: از طرفی سال جاری دو خودروی مورد استفاده در تاکسی تولید آن متوقف شد و قرار است خودروی سورن جایگزین آن شود که هنوز به دست رانندگان تاکسی نرسیده است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور ادامه داد: البته در کنار این موضوعات اتفاقات تخصصی پای کار رفع مشکلات آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام بیمه رانندگان تاکسی/ راه انداز اپ نظارت والدین بر سرویس مدارس

سرانجام بیمه رانندگان تاکسی/ راه انداز اپ نظارت والدین بر سرویس مدارس