مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-18سياسي

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس با حضور وزیر ارشاد


وزیر ارشاد برای شرکت در جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان قدس حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی صبح امروز برای شرکت در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان در شهرقدس حضور یافت.

در ابتدای با حضور در گلزار شهدای شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام و سپس در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس شرکت کرد.

  وحید گلیکانی فرماندار قدس در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس اظهار کرد: شهرستان قدس در عرصه های مختلف پای نظام اسلامی ایستاده اند.

وی گفت: شهرستان قدس به اندازه یک جدول با پایتخت فاصله و در آن تنوع قومیت و فرهنگ وجود دارد و سطح انتظارات بالا و به حقی مردم داشته اما ساختارهای آن در حوزه درمان و آموزش و پرورش به کندی پیش می رود.

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به کمبود کتابخانه در شهرستان بیان کرد: در کل شهرستان با جمعیت بالایی که دارد فقط 3 کتابخانه داریم و باتوجه به تعداد افراد تحصیل کرده شهرستان و همچنین تعداد رتبه های خوب کنکور که وجود دارد نیازمند تعداد بیشتری هستیم.

گلیکانی افزود: پشتیبانی از پتانسیل های شهرستان و حمایت از نویسندگان و هنرمندان در نمادسازی اثرگذار بوده و محله های اسلامی در حوزه های فرهنگی فعالیت های مختلفی در ستادهای تعریف شده انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس با حضور وزیر ارشاد

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس با حضور وزیر ارشاد