مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-18پزشكي

انتظار یک ساعته بوشهری ها برای اتوبوس شهری در گرمای شدید


رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: وضعیت سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی شهر بوشهر باید ارتقاء پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حمیده خاتون هلال بحر رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی شهر بوشهر با توجه به وضعیت ترافیکی خیابان های اصلی شهر و مناطق دورتر از مرکز شهر با توجه به مشکلات ایاب وذهاب باید ارتقاء پیدا کند.

رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: حمل و نقل یکی از اولویت های شورا است و از همین رو در بودجه سال جاری مبلغ 200میلیارد تومان دریافت اوراق جهت  ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: شهروندان از وضعیت ناوگان اتوبوسرانی گلایه مند هستند و سرویس ها با فاصله یک ساعته می آیند که در گرمای طاقت فرسای بوشهر باعث نارضایتی همشهریان شده است.

هلال بحر در جلسه علنی شورا نیز خواستار ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت کیفی و کمی شد و ابراز داشت: با توجه به راه اندازی سیستم جدید شهرسازی که باعث مشکلاتی برای شهروندانی که به شهرداری مراجعه می کنند شده است درخواست داریم مشکلات سیستم رفع شود و به شهروندان نیز اطلاع رسانی کامل صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار یک ساعته بوشهری ها برای اتوبوس شهری در گرمای شدید

انتظار یک ساعته بوشهری ها برای اتوبوس شهری در گرمای شدید