مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-18سياسي

شفاف سازی دارایی های نهادهای عمومی غیردولتی


مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ای که به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، این جلسه به بحث و بررسی در خصوص بندهای مربوط به فعالیت های اقتصادی نهادهای عمومی غیردولتی در سیاست های کلی برنامه هفتم گذشت.

در این جلسه که رییس و معاون سازمان برنامه و بودجه، رییس کمیسیون برنامه و بودجه و مرکز پژوهش های مجلس و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حضور داشتند، پس از بحث و بررسی در موضوع حدود فعالیت های اقتصادی دولت و نهادهای عمومی غیردولتی با هدف تقویت بخش خصوصی و تعاونی، مصوب شد: در واگذاری شرکت های دولتی مشمول بند (ج) سیاست های کلی اصل44 اولویت با بخش خصوصی و تعاونی است و تنها در صورتی که متقاضی بخش خصوصی و تعاونی واجد شرایط وجود نداشته باشد، به نهادهای عمومی غیردولتی واگذار می شود.

همچنین در راستای شفافیت اقتصادی در کشور، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام شفاف سازی دارایی ها و بدهی های نهادهای عمومی غیردولتی و ارائه گزارش سالانه به دولت برای درج در ترازنامه مالی کشور را تصویب کردند.

در ادامه این جلسه که از ابتدای آن وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون علم و فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی دارایی های نهادهای عمومی غیردولتی

شفاف سازی دارایی های نهادهای عمومی غیردولتی