مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 07:422022-08-18ورزشي

درگیری علی کریمی با یک روحانی در فضای مجازی


با علم به آن که می دانم بر بسیاری، به خصوص منتقدان حرفه ای و عادتی، خوش نخواهد نشست- گروه ناقدان و خرده گیران بر مخارج مراسم سنتی ومذهبی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه اطلاعات درباره نوشته اخیر علی کریمی درباره نذری و واکنش یک روحانی به آن نوشت: چندسال است که غائله برپا می شود از دوسو؛ در عزاداری های محرّم و نذورات؛ یک سو به نقد و خرده گیری در مخارج؛ دیگرسو به پافشاری بر ادامه ی آن؛ قربه الی الله یا به کسب حوائج.

آن به این می تازد، که خرج دو روز یا ده روز را در طول سال تقسیم تدریجی بر فقرا کنید؛ این بر آن برمی آشوبد، که این چند روز، خود موضوعیتی مستقل دارد و نه منافی خیرات سالانه است و نه مزاحم آن.

این که آیا هردو گروه، اعمالشان گواه بر نیّاتشان است، قضاوتش با ما نیست؛ اما چالش تکراری این دو تفکر، بهتر بگویم، این دو جبهه، واقعا آزارنده شده است.

روی خطاب در این سخن- با علم به آن که می دانم بر بسیاری، به خصوص منتقدان حرفه ای و عادتی، خوش نخواهد نشست- گروه ناقدان و خرده گیران بر مخارج مراسم سنتی ومذهبی است؛ که افاضات را دیگر از حد گذرانده اند؛ به خصوص که سرشاخه های این به اصطلاح منتقدان و ایرادگیران، معمولا نامورانی هستند،سلبریتی یا شهرگان ورزشی و هنری، که یا کارنامه ی شفافی از خیرات و مبرّات اجتماعیشان ندارند؛ یا اگر هم خیری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری علی کریمی با یک روحانی در فضای مجازی

درگیری علی کریمی با یک روحانی در فضای مجازی