مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:472022-08-17سياسي

توانگر: خبرگزاری فارس در کادرسازی برای رسانه های انقلابی پیشتاز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عباس توانگر عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر خبرگزاری فارس استان اردبیل اظهار کرد: موضوع کادرسازی برای نیروهای انقلابی در رسانه، موضوعی مهم بود که خبرگزاری فارس با پیشتازی در این راستا، باشگاه توانا را راه اندازی کرد.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه توانا افزود: هر شخص علاقه مند به حوزه خبر می تواند در دوره و آزمون ها شرکت کرده و پس از قبولی در آزمون های نهایی، وارد باشگاه توانا شود و با گذراندن دوره های فشرده، مهارت لازم در حوزه خبر را کسب نماید.

فارس من در آستانه 7میلیون نفری شدن قائم مقام خبرگزاری فارس با اشاره به سامانه فارس من ادامه داد: در خبرگزاری فارس، سامانه فارس من طراحی شده است که مردم در سراسر کشور مشکلات موجود خود در حوزه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی را در این سامانه  ثبت می کنند که از این طریق رفع مشکلات مردم پیگیری می شود و هم اکنون جمعیت فارس من به حدود 7میلیون نفر رسیده است.

توانگر تصریح کرد: راه اندازی فارس TV در دست اقدام است و پیش بینی می شود که با فعال شدن این بخش خبرگزاری، تحول مهمی در حوزه رسانه کشور رخ خواهد داد.

ایستادگی ایران بر مواضع مهم ملی، غرب را تسلیم کرده است وی بیان کرد: مقاومت و ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، غرب را ملزم به پذیرش برخی از موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانگر: خبرگزاری فارس در کادرسازی برای رسانه های انقلابی پیشتاز است

توانگر: خبرگزاری فارس در کادرسازی برای رسانه های انقلابی پیشتاز است