مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:222022-08-17سياسي

23 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد قم هستند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه 23 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد هستند، گفت: به همین تعداد نیز افرادی وجود دارند که به طور غیر مستقیم از خدمات کمیته امداد استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن مسعودیان راد عصر امروز در نشست محرومیت زدایی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به تشکیل مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی در قم، اظهار کرد: به دنبال این هستیم با استفاده از اعتبارات و هم افزایی دستگاه ها حمایت از مددجویان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: به عنوان نخستین استان کشور در حوزه برون سپاری مددکاری گام برداشته ایم که این گام با همکاری گروه های جهادی برداشته شده و خوشبختانه نتایج مطلوبی نیز به همراه داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه 23 هزار خانوار زیر پوشش کمیته هستند، مطرح کرد: به همین تعداد نیز افرادی وجود دارند که به طور غیر مستقیم از خدمات کمیته امداد استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر تعامل هدفمند میان دستگاه ها وجود داشته باشد شاهد دستاوردهای بسیار خوبی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: اگر عملکرد گروه های جهادی هدفمند و هماهنگ نباشد به نتیجه مورد نظر نخواهیم رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد قم هستند

23 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد قم هستند