مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:172022-08-17سياسي

فرمانده بسیج ملارد: در موضوع حجاب، سپاه برنامه های فرهنگی و تشویقی انجام می دهد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد گفت: ضابط قضایی اجرای قانون حجاب با نیروی انتظامی است و سپاه در انجام برنامه های فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ملارد در جمع خبرنگاران عصر امروز اظهار کرد: موثرترین سلاح بین المللی علیه دشمن، رسانه و تبلیغات است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری قدرت رسانه از بمب اتم بیشتر است.

  وی گفت: کار خبرنگاری حساس بوده و خبرنگاران در نقد و نظارت بر عملکرد مسوولین شهرستان فعالیت داشته که باید انصاف را مد نظر قرار داده و در کنار نقاط قوت و ضعف عملکردها نتیجه آن خبری شود.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ملارد ادامه داد: باید اطلاع رسانی شفاف و با صداقت باشد و در فضای مجازی باید به نوشته ها دقت شود تا موجب اختلاف، ناامیدی، تخریب شخصیت و بی احترامی نشود.

همچنین در تبادل آرا و افکار اسلامی با توجه به ورود فرهنگ غربی میبایست دقت نظر داشت تا از انقلاب اسلامی پاسداری شود و طبق اصول پیش رویم.

وی به نقش سپاه در جهاد تبیین و فعالیت های هادیان سیاسی و اغنا اندیشه ای اشاره کرد و در ادامه در ارتباط با مسئله حجاب افزود: دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی در عرصه حجاب است و لازم است با معرفت و شناخت و با انجام کار فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده بسیج ملارد: در موضوع حجاب، سپاه برنامه های فرهنگی و تشویقی انجام می دهد

فرمانده بسیج ملارد: در موضوع حجاب، سپاه برنامه های فرهنگی و تشویقی انجام می دهد