مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:122022-08-17اقتصادي

آب بیرم توسط 3 دستگاه آب شیرین کن تامین می شود


شرکت آب و فاضلاب استان فارس در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس پیرامون کمبود آب در بیرم جوابیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با توجه به درج مطلبی با عنوان سایه ی سنگین بی آبی بر جنوب فارس؛ علاج رنج غیزانیه ی فارس با تکرار وعده ها میسر نیست در مورخه ی 1401/05/23 در خبرگزاری فارس، شرکت آبفا استان فارس به منظور شفاف سازی و تنویر افکار عمومی جوابیه ای را ارائه داد: وضعیت کمی و کیفی آب در شهر و روستاهای بخش بیرم شهرستان لارستان  در حال حاضر آب مصرف بهداشتی شهر بیرم از 4 حلقه چاه آبرفتی با تولید روزانه 2500 متر مکعب برای تعداد 3450 مشترک تامین می شود که به علت گرمای هوا و مصرف غیر متعارف آب در برخی از ساعات با افت فشار مواجه هستیم.

به دلیل خشکسالی های متوالی و برداشت های بی رویه از سفره های آب زیرزمینی توسط کشاورزان، متاسفانه آب چاه های موجود از نظر کیفیت لازم برای شرب، در سطح مناسبی نمی باشد و آب شبکه آب شهر بیرم از نظر شیمیایی غیر قابل شرب تشخیص داده و صرفا برای استفاده های بهداشتی می باشد.

شایان ذکر است آب این چاه ها توسط دو سیستم گندزدایی گازی مورد کلرزنی قرار می گیرد و آب حاصل از اختلاط چاه های مذکور که در شبکه آبرسانی شهر در اختیار مردم قرار می گیرد دارای هدایت الکتریکی 4950 میکروژیمنس بر سانتی متر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بیرم توسط 3 دستگاه آب شیرین کن تامین می شود

آب بیرم توسط 3 دستگاه آب شیرین کن تامین می شود