مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:122022-08-17سياسي

امام جمعه عسلویه: مدیران در کنار بازدید از صنعت، درد دل مردم عسلویه هم بشنوند


امام جمعه عسلویه با بیان اینکه بیکاری بومی ها در عسلویه تاسف دارد، گفت: با وجود صنایع نفت و گاز، متاسفانه بر اساس آمارها 280 نفر از جوانان شهرستان عسلویه فاقد کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در اولین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در مصلی جمعه عسلویه اظهار داشت: شأن و شخصیت امام حسین را آن چنان که باید نشناخته ایم و با همه توجهات، توسلات و عزاداری ها در مقابل دریای عظمت آن حضرت کم گذاشته ایم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به وضعیت شهرستان گفت: عسلویه با داشتن ظرفیت های بزرگ صنعتی، در حالی که صنایع بزرگ نفت و گاز موظف هستند کمک به آبادانی منطقه کنند اما تاکنون خیلی از مشکلات پابرجاست.

وی با بیان اینکه آلایندگی، اشتغال و آب شرب، مهمترین دغدغه مردم عسلویه است، بیان کرد: در این 10 سال گذشته که در عسلویه آمده ام، هیچ رییس جمهوری برای دیدار با مردم نیامده و فقط برای بازدید از صنایع نفت و گاز به منطقه آمده اند که درخواست داریم رییس جمهور به صورت ویژه به دیدار مردم این دیار رنج کشیده بیایند.

هاشمی نژاد ادامه داد: تاکنون سه بار به استاندار فعلی بوشهر برای حضور در بین مردم شهرستان عسلویه تاکید کرده ایم اما علی رغم قول وی، هنوز به منطقه نیامده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه عسلویه: مدیران در کنار بازدید از صنعت، درد دل مردم عسلویه هم بشنوند

امام جمعه عسلویه: مدیران در کنار بازدید از صنعت، درد دل مردم عسلویه هم بشنوند