مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:122022-08-17سياسي

لزوم تدوین شاخص های کمی در نظارت ها و بازرسی های سازمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین رنجبران در اولین همایش بازرسان و ارزیابان سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پاکدستی و طهارت سازمانی منوط به جامعیت و عملکرد کامل بازرسان است، - معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به تدوین شاخص های کمی در نظارت ها و بازرسی های سازمانی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین رنجبران در اولین همایش بازرسان و ارزیابان سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پاکدستی و طهارت سازمانی منوط به جامعیت و عملکرد کامل بازرسان است، سوء استفاده از موقعیت شغلی و عدم تکریم ارباب رجوع قابل پذیرش نیست.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه نقش بازرسان با رعایت شرط انصاف و عدالت در شناسایی تخطی و تخلف افراد از اهمیت بسزایی برخورداراست افزود: نقش بازرسان بی بدیل بوده و با پیش دستانه عمل کردن، خطای انسانی و اشتباهات فاحش انسانی رخ نخواهد داد؛ لذا نقش بازرسان پیشگیرانه است.

وی با تاکید براینکه هزینه انجام هرگونه خطا باید با هدف جلوگیری از وقوع آن افزایش پیدا کند تصریح کرد: بدون شک خرد جمعی، استفاده از قوانین موجود و تعامل افراد دربحث های سازمانی و اجتماعی اثر مهمی دارد، ضمن اینکه تدوین شاخص های مورد نیاز دربحث نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین شاخص های کمی در نظارت ها و بازرسی های سازمانی

لزوم تدوین شاخص های کمی در نظارت ها و بازرسی های سازمانی