مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:022022-08-17بين الملل

مهاجرت چند یهودی آمریکایی به فلسطین اشغالی


همزمان با ابراز نگرانی ها در تل آویو از مهاجرت معکوس و بی اعتمادی برخی یهودیان به پروژه صهیونیسم، برخی رسانه های عبری از مهاجرت دویست یهودی از آمریکا و کانادا به فلسطین اشغالی خبر دادند و سعی کردند آن را بزرگ جلوه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با انتشار برخی گزارش ها از نگرانی فزاینده در فلسطین اشغالی مبنی بر افزایش مهاجرت معکوس، رسانه های عبری تلاش کردند ورود دویست یهودی از آمریکا و کانادا را، افزایش مهاجرت به فلسطین اشغالی وانمود کنند.

رسانه های اسراییلی امروز گزارش دادند که فرودگاه بین المللی بن گوریون، امروز (چهارشنبه) شاهد ورود بیش از 200 مهاجر یهودی جدید از 19 ایالت آمریکا و یک استان کانادا بود.

طبق گزارش پایگاه خبری و اسراییل دور می شوند و اهتمام آنان به کشور یهودی هر روز کمتر و کمتر می شود و حتی برخی از آنان ادبیاتی ضد صیهونیسم در پیش گرفته اند و خواستار بازخوانی اتفاقات تأسیس [اشغال فلسطین] و کشور فلسطین و حقیقت مرزهای 1948 و 1976 شده اند.

در چنین فضایی که این تحلیلگر راست گرای صهیونیستی ترسیم کرده، پایگاه خبری i24 در ادامه گزارش خود اعلام کرد که پرواز این مهاجران جدید به فلسطین اشغالی توسط سازمان نفیش بنفیش سازماندهی شده که یک سازمان غیرانتفاعی است و حالا 20 سالگی تسهیل مهاجرت از آمریکای شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت چند یهودی آمریکایی به فلسطین اشغالی

مهاجرت چند یهودی آمریکایی به فلسطین اشغالی